Avatar billede lasse1962 Nybegynder
24. juni 2008 - 04:55 Der er 1 kommentar

Linksys WRT54G / MSN

Hej

Jeg har har brugt en router (en halvgammel fætter) i flere år nu, som annullerer forbindelsen til de 2 andre comp. + IP telefonen når jeg chatter med MSN.. som kun kan løss ved jeg resetter routeren. (Jeg kan ikke finde ud af at åbne for de korekte potrte - øv -øv) Jeg har så været dybt nede i min nordjyske tegnebog og købt en Linksys WRT52G, som jeg har set virker med MSN og et netværk. MEN - er der noget jeg skal være opmærksom på inden jeg river det gamle netværk ned, og sætter Linksys'en til ? Jeg bruger MSN en del med arbejdet, så vil  gerne have det spiller med det samme.. Derfor en "Pre-prolem" indlæg :))
Avatar billede master-zalle Praktikant
24. juni 2008 - 08:44 #1
Hej.
Jeg har selv en gammel Linksys WRT54G.
Efter jeg har opdateret firmwaren til den nyeste kører det hele bare derud af.
Det du skriver du har haft problemer med har jeg aldrig oplevet med min.
Der er ikke noget med jeg kan resette den hele tiden for at få forbindelse.
Det har jeg dog oplevet med 3Com routere, men ikke Linksys.

Men hvis du mener der er noget specielt jeg skal prøve for at tjekke det virker gennem den, så skriv det lige så tester jeg i aften.
Du kan som standard browse routeren på 192.168.1.1 admin/admin
Det er et meget brugervenligt interface den har hvis du vil røre ved portene mm.