Avatar billede jonasp84 Nybegynder
23. juni 2008 - 18:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billig "mini" bærbar

Hej eksperter

Jeg søger en lille bærbar som skal bruges til Office, surf, mail og msn..

Har selv kigget på den nye MSI Wind u100 som kommer på markedet her om et par uger. prisen på den er ca. 3500,-. Skulle gerne være noget i den stil.

Krav:
-Styresystem: Win xp (Vista kan også bruges, men helst Xp)
-max. 12" skærm
-max. 5000,- kr.
-Trådløs net

Håber i kan hjælpe med at finde en..
Avatar billede haverslev Novice
24. juni 2008 - 21:36 #1
Har du ikke lidt flere penge !

Og nej, de maskiner er ikke ringere hardware mæssigt end andre maskiner, det der dog er problemet med Aldi maskinerne - ER, at de ikke selv har nogen rep./support afdeling, men maskinerne de bliver som regel sendt til Tyskland og så går der meget tid før at de kommere retur.
http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_00/OFF01.SHTML
Avatar billede jonasp84 Nybegynder
25. juni 2008 - 17:25 #2
Hej

jo har flere penge men vil ikke give mere da den kun skal bruges til det formål. Det skal bare være en lille bærbar jeg hurtigt kan have med mig rundt som hverken fylder eller vejer for meget.

Den lille MSi Wind u100 har en 10" skærm og vejer 1kg. Den har alt det jeg skal bruge. Kigger bare efter et alternativ.

Men tak for linket.. MSi'en står dog stadig øverst på listen.