Avatar billede minus Nybegynder
22. juni 2008 - 20:08 Der er 7 kommentarer

Vurdering af projekt

Hej,

Jeg har sammen med min gruppe lavet et site for en virksomhed til vores årsprøve.

Vil gerne have vurderet:
- Design
- - - Farver
- - - Opbygning
- - - Mv.

Indhold skal ignoreres :)

www.wowtrade.dk/barberen

---

Hvis der er enkelte personer som gerne vil teste administrationen for mig - må i også meget gerne gøre det.

Respons på:
- Dens opbyning (farver/billeder ignoreres)
- Brugervenlighed
- - - Beskrivelser
- Funktioner
- mv.

For en god sikkerhedsskyld, ønskes det at der ikke redigeres på indholdet.
I kan tilføje noget, hvorefter i sletter det igen, det samme med billeder :)

www.wowtrade.dk/barberen/administration
Bruger og kode: "test"

---

Takker på forhånd
- minus
Avatar billede w13 Novice
22. juni 2008 - 20:32 #1
Lidt ærgerligt, at man får smidt en JavaScript-fejl i hovedet som det første på forsiden, hvis man har slået visning af JavaScript-fejl til:
'Form1' er null eller ikke et object.
Avatar billede w13 Novice
22. juni 2008 - 20:34 #2
Avatar billede minus Nybegynder
22. juni 2008 - 23:52 #3
w13--> Ahh, det kan jeg se. Tror jeg godt ved, hvad fejlen er - får den rettet senere. Tak for påmindelsen :)
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
22. juni 2008 - 23:57 #4
Lidt trist at der kommer en rød ring om links når man trykker musen ned og når man slipper skifter den farve til blå og den starter på at loade den nye side.

Jeg testede med FF3 (hvilket er en rigtig nice browser)
Avatar billede minus Nybegynder
23. juni 2008 - 14:22 #5
Kode og bruger er slettet, da der åbenbart er nogen, som ikke kan være seriøse.. :/
Så administrationsdelen kan ikke testes.
Avatar billede nc Nybegynder
27. juni 2008 - 00:03 #6
Farver: Det er en meget mørk side. Hvis folk de sidder ved en bærbar har de måske mindre lys i skærmen hvorved mørke farver kan være anstrengende at se på. Ikke at det er et stort minus, bare vær opmærksom på det og om det har betydning(tænk målgruppe).

Seneste nyheder som står til højre er en god ide så man kan se der sker noget. Det er bare ikke godt hvis man ikke jævnligt opdaterer, ellers vil man kunne få indtryk af der intet sker. Så husk at opdater.
Overvej også om nyeste nyeheder skal være øverst og ældste nederst.

Forstår ikke helt hvorfor I putter hovedindholdet i box med en scroll bar. Personligt bryder jeg mig ikke om scrollbars inde midt i sider da de bryder designet flow.

Overordnet pænt overvskueligt site med god enkel navigation.

Held og lykke
Avatar billede w13 Novice
27. juni 2008 - 10:41 #7
Jeg kan se, at du henviser til form1 mange gange i dokumentet click.js, så det er vel der, fejlen ligger.