Avatar billede sundmad Nybegynder
22. juni 2008 - 16:12 Der er 1 kommentar

Sponsor system

Hej.

Jeg er gået igang med et nyt projekt, om sundmad, for at hjælpe overvægtige i Danmark, eller bare folk som vil leve en sund livstil.

Baseonemedia.dk har sponsoret et design, og søger nu en programør eller et firma som vil betale en programør for at lave opgave, i vil naturligvis komme ind og stå på min hjemmeside.
Nå, nu til opgave.

www.mm-hotel.dk/sundmenu.txt

Det lyder som ret meget, men har bare prøvet og skrevet meget om hver ting, beskrivelsen minder lidt om food4u.dk, der kan i evt. hente inspiration
Avatar billede uggi16 Nybegynder
23. juni 2008 - 22:38 #1
Jeg vil mene der skal penge frem før du får nogle seriøse svar her...