Avatar billede bo.olsen Nybegynder
21. juni 2008 - 16:32 Der er 8 kommentarer

Kan ikke tilslutte til min Maxtor eksterne disk

Hej... Jeg behøver hjælp... min 3 år gamle pc blev tabt på gulvet så den er nu begrænset funktionsdygtig. Jeg har dog fået lagt de fleste af mine data over på en Maxtor storage 200gb eksterne trådløse harddisk... nu har jeg nettop fået en ny bærbar og vil have tilsluttet til den eksisterende disk så jeg igen kan arbejde med mine dokumenter... nu er problemet at jeg ikke kan komme ind på den... jeg kan se nogle af mapperne, men den skal have en kode of en bruger... Jeg er sikker på at mit kodeord er rigtigt med ved ikke hvad brugernavnet er... er der en mulighed for at nulstille det hele eller andet for at igen komme ind på harddisken... jeg kan godt komme ind via ip adressen og administrere disken... har prøvet at ændre kodeord osv... m,en det virker stadig ikke. Jeg er ligeglad om den skal køre trådløst, bare jeg kan få det til at fungere... er der en der kan hjælpe mig....?
Avatar billede peet-49 Novice
21. juni 2008 - 16:34 #1
Du skal overtage ejerskabet af disken.
Avatar billede peet-49 Novice
21. juni 2008 - 16:35 #2
Avatar billede bo.olsen Nybegynder
21. juni 2008 - 16:41 #3
Det skal siges at på den nye computer er det Wista der er systemet...
Avatar billede bo.olsen Nybegynder
21. juni 2008 - 16:48 #4
Hvis jeg går ind under egenskaber på mappen er der ikke en fane med sikkerhed...kun generelt|Netværk|Tidligere versione|tilpas kommer fram
Avatar billede bo.olsen Nybegynder
21. juni 2008 - 16:49 #5
De mapper jeg kan se nu er kun dem jeg har lavet efter den gamle pc gik ned og jeg fik den startet op igen... der er mere på den disk... sådan noget møg man havner i med det IT :-)
Avatar billede peet-49 Novice
22. juni 2008 - 08:56 #6
Det er næsten ligesom med kvinder - de gør hvad de vil.
Avatar billede bo.olsen Nybegynder
22. juni 2008 - 09:43 #7
Ja, det kan du have ret i... :-) men kan jeg på en eller anden måde få styrringen igen med det indhold der er på min Maxtor?
Avatar billede peet-49 Novice
22. juni 2008 - 10:17 #8