Avatar billede daphne Novice
21. juni 2008 - 13:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med at sende billeder pr. mail via Picas..

Jeg har nogen problematikker med at sende billeder fra Picasa via min Outlook express konto.

Den vil have opsat en 'post' konto via kontrolpanelet ? - det har jeg så prøvet, så jeg nu er ved at få sved-bag-ørerne, for den vil ikke acceptere de oplysninger, jeg sætter ind, som iøvrigt er de selvsamme, som er benytte til opsætning af min mail-konto i Outlook express.

Jeg forstår det simpelthen ikke, og aner ikke mine levende råd mht. hvad jeg skal gøre, eller hvor jeg kan finde oplysninger om, hvordan man opsætter dette, så det også fungerer.

Håber nogen kan hjælpe, gerne skåret ud i pap, så det ikke er til at misforstå.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede daphne Novice
21. juni 2008 - 13:04 #1
p.s. Skal lige tilføjes, at jeg ikke har nogen problemer med at sende eller modtage mails direkte fra Outlook express.

Når jeg forsøger at opsætte mail-kontoen under 'post' i kontrolpanelet, mener den at der er en fejl i mailen ?? - men det er jo netop den samme mail, der skal bruges til at sende billederne via picasa. hmmm..

Har tidligere kørt dette uden problemer på min gamle pc, men nu hvor jeg er overgået til min nye pc, der kører på XP i lighed med den gamle, så er jeg stødt ind i dette fænomén, som jeg håber nogen af jer kloge hoveder har en forklaring på, der kan løse problemet.
Avatar billede daphne Novice
04. august 2008 - 09:44 #2
Har selv fundet ud af problemet..