Avatar billede ettig Nybegynder
19. juni 2008 - 20:03 Der er 5 kommentarer

Kan ikke se galleri/billeder på hjemmeside

På dette link - http://billypetersen.com/TheGallery/index.php - skulle der være et galleri, med der tilhørende billeder. Nu er problemet bare, at når jeg klikker på linket så får jeg bare en blank/hvid side. Jeg har forsøgt med IE7, Firefox og Opera, men lige lidt hjælper det. Jeg brugte en overgang OffByOne browseren, men nu kan man ikke se billederne. Godt nok viser den teksten, men ikke selv billederene. Så er der nogen der har forslag til hvordan jeg løser problemet????

nb. jeg køre med windows xp.
Avatar billede w13 Novice
19. juni 2008 - 20:14 #1
Hos mig viser den heller ikke teksten. Den genererer ingen HTML-kode, så det er vel en fejl i din kode?
Avatar billede ettig Nybegynder
20. juni 2008 - 07:43 #2
Nu er det ikke ligefrem min hjemmeside, jeg er bare besøgende. For det andet så står der i stien index.php, og så skal den mig bekendt ikke genererer en HTML-kode.
Avatar billede w13 Novice
20. juni 2008 - 08:06 #3
Jo, PHP og ASP kan jo bl.a. bruges til at generere HTML, CSS og JavaScript med. Og det er vel også det, den burde, hvis den skulle vise et galleri.
Avatar billede w13 Novice
20. juni 2008 - 08:06 #4
Men altså jeg ser det ligesom dig, så det er en fejl hos dem.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
20. juni 2008 - 19:00 #5
Rolig nu ettig du er meget offensiv i forhold til du gerne vil have et fornuftigt svar.

Der genereres ikke noget html kode på den hjemmeside du linker til (og jo der skal genereres HTML af en eller anden slags før du kan se billeder på nogen som helst hjemmeside) og hvis det ikke er din hjemmeside kan det jo godt tænkes at dem der nu ejer siden har valgt at fjerne gallerierne.