Avatar billede caand Nybegynder
19. juni 2008 - 15:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

css i firefox

Jeg har lagt css på min scroll bar. men hvor virker det ikke i firefox? Det virker perfekt i IE
Avatar billede w13 Novice
19. juni 2008 - 15:23 #1
Koden findes bare kun til IE, så vidt jeg ved. Det er ikke lavet til andre browsere.

Koden til scrollbarstyling er derfor heller ikke valid.
Avatar billede caand Nybegynder
19. juni 2008 - 15:26 #2
Så jeg vil ikke kunne ændre i min "scroll style"?
Avatar billede w13 Novice
19. juni 2008 - 15:29 #3
Nej, desværre ikke i FF. Ikke så vidt jeg ved i hvert fald.
Avatar billede caand Nybegynder
19. juni 2008 - 15:40 #4
Hmm, hvor irreterende..
Avatar billede w13 Novice
20. juni 2008 - 08:10 #5
Når du giver op, skal du huske at oprette et svar, som du accepterer. Så lukkes spørgsmålet og du får dine point igen. ;)
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
20. juni 2008 - 19:08 #6
Det kan godt lade sig gøre men det kræver javascript. Se for eksempel det her link:
http://www.hesido.com/web.php?page=customscrollbar
Avatar billede w13 Novice
20. juni 2008 - 19:13 #7
Ja, det er så ikke en manipulation af den eksisterende scrollbar - koden opretter en helt ny scrollbar (bygget af div-elementer o.lign.), men det kan jo bestemt også være en løsning. Dén havde jeg lige glemt.
Avatar billede caand Nybegynder
22. juni 2008 - 15:29 #8
jeg dropper det. Men tak for hjælpen ..