Avatar billede hyggehesten Nybegynder
18. juni 2008 - 23:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brother EE9

Hejsa

Jeg har mig en Brother HL-2700CN farvelaserprinter. Men når jeg starter denne op kommer den med advarsel EE9 i displayet. Jeg har læst mig frem til i manualen at dette er OPC-bælte censoren. Der står jeg kan løse det ved at slukke printeren og tænde den igen, da dette imidlertid ikke virker leder jeg efter flere svar muligheder.

Det skal siges at toner og OPC-belt er helt nye, så det skulle næppe være det der var fejlen. Der sidder heller intet papir foran OPC-bæltet.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. juni 2008 - 11:54 #1
Så må det ny overførselsbånd jo være defekt - sådan ville jeg i hvert fald tolke det.
Avatar billede hyggehesten Nybegynder
20. juni 2008 - 20:20 #2
Det er det nu ikke, det er et lille bitte print på 1x1 cm.

Må se om jeg kan lodde det selv.