Avatar billede lga1993 Nybegynder
17. juni 2008 - 16:36 Der er 7 kommentarer

Min pc genstarter efter et par minutter

Hej. Min pc genstarter efter et par minutter, men før den genstarter kommer der en blue screen of death hvor der står:

En driver har forårsaget overl4b i en stakbaseret buffer. Dette overl4b kan potentielt tillade en ondsindet bruger at overtage kontrollen af denne computer.

Hvis det er f4rste gang, at du har set denne stopfejl skal du genstarte computeren. Hvis skærmbilledet vises igen, skal du g4re f4lgende:

Sørg for at al ny hardware eller software er korrekt installeret. Hvis dette er en ny installation, skal du spørge hardware- eller softwareproduce
Hvis dette er en ny installation, skal du spørge hardware- eller softwareproducenten, om der er windows opgraderinger , som du muligvis har brug for. Hvis problemet opstår igen, skal du deaktivere eller fjerne hardware eller software, der er installeret for nylig. Deaktiver nogle indstillinger for BIOS-hukommelsen, f.eks. caching eller afskygning. Hvis du skal bruge fejlsikret tilstand til at fjerne eller deaktivere komponenterne, skal du genstarte computeren og trykke på F8 for at vælge Avancerede startindstillinger og derefter vælge fejlsikret tilstand

*** STOP: 0x000000F7 (0x000C0122. 0x0000CDDE, 0xFFFF3221, 0x00000000)

Starter lagring af den fysiske hukommelse
lagring af fysisk hukommelse fuldf4rt
Kontakt systemadministratoren eller teknisk support for at få ydlerligere

Ps. Jeg har ikke installeret nyt hardware eller software for nylig.
Avatar billede lga1993 Nybegynder
17. juni 2008 - 18:17 #1
EDIT: Mit styresystem er Windows xp home og jeg har checket for opdateringer.
Avatar billede lga1993 Nybegynder
18. juni 2008 - 16:10 #3
Tak for din indsats. Min computer var godt nok meget beskidt indenbords, men det hjalp ikke på problemet.
18. juni 2008 - 20:17 #4
Også alle diverse CPU / PSU riller/huller ?
18. juni 2008 - 20:18 #5
For at dele problemet på midten: Boot op i REN DOS - evt. med en Bootbar diskette/USB stick - eller bare la' den stå i BIOS billedet i "lang" tid - og så se om den 'låser' / dør ?
Avatar billede lga1993 Nybegynder
19. juni 2008 - 18:07 #6
Ja jeg har rentgjort den, men der skulle noget specielle skruetrækkere til min cpu så den fik jeg ikke åbnet po og renset. Jeg har formateret min pc og nu virker den fint igen.
19. juni 2008 - 19:20 #7
Ping...
(Det var et [svar]..)