Avatar billede tokai Nybegynder
17. juni 2008 - 13:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan gør man en ISO fil til en Bootable cdrom

Er den boot drev alligevel
Avatar billede lga1993 Nybegynder
17. juni 2008 - 16:41 #1
Jeg håber jeg kan hjælpe dig men mit bud ville være at du skal downloade poweriso som er et program til at lave og udpakke iso filer, bare søg på google efter det. Når du har downloadet og installeret det skal du bare udpakke din iso og alle de filer du har udpakket skal du smide på en cd-rom.

Ps. det virker ikke hvis de udpakkede filer ligger i én mappe og du bare smider den mappepå cd-rom. Du bliver nødt til at have filerne liggende på cd-rom ligesom en anden cd hvor der både ligger filer og mapper direkte på cd-rom
Avatar billede lga1993 Nybegynder
17. juni 2008 - 16:42 #2
Det er altså et ret dårligt spørgsmål. Der står ikke ret meget.
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2008 - 16:43 #3