Avatar billede tbj Nybegynder
17. juni 2008 - 12:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bærbar til grafisk design og webdesign?

Hej alle!

Jeg leder efter en bærbar, som skal bruges til grafisk arbejde og webdesign. Det skal være med IE på Windows, da jeg skal kunne se hjemmesider korrekt ( som flertallet ). Og ellers skal den kunne køre Adobe programmer uden problemer. Photoshop, Dreamveawer m.fl.

Jeg fandte denne: http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=&c=dk&cs=dkbsdt1&kc=N4XM6303&l=da&oc=W05M62&rbc=W05M62&s=bsd

Hvor jeg så har tilvalgt op til 4 gb ram og til 200 gb harddisk.

Ville den være fin eller kan I foreslå andre sammensætninger eller mærker?

Komponenter:
Intel® Core™ 2 Duo T8300 (2.4GHz,3MB L2 Cache, 800MHz FSB)
Original Windows Vista® Business X32 - Danish
17" WUXGA (1920 x 1200) UltraSharp display with non-reflective technology (anti-glare)
NVIDIA® Quadro® FX 1600M med 256 MB dedikeret grafikhukommelse
Integreret tastatur - Dansk
4 GB 667 MHz DDR2 SDRAM-hukommelse (2 x 2048)
200GB SATA (7,200RPM) Hard Drive (Free fall sensor)
Tilbehør
Internt Dell Wireless 360 BlueTooth™-kort til Vista
Internt 8x dvd+/-rw-drev
Intel PROWireless 4965 802.11a/g /Draft-n Mini-card for Core 2 Duo processor - EMEA
Uden bæretaske
Primært litium-ion-batteri med 9 celler (80 W/t) for maksimal batterilevetid
Uden diskettedrev
Services og Software
3 års standardgaranti - NBD medfølger - Ingen opgradering valgt
Afvist CompleteCare
Antivirussoftware ikke nødvendig
M6300 Ressource-dvd - Vista
Omfatter også
W05M62 - M6300 ADVANCED May
Euro - Ship Accessories Euro Power Cord and Software Drivers
130 watt vekselstrømsadapter
56,6k V.92-kompatibelt internt modem/adapter - Danish
3 års Basic Warranty - Next Business Day
Precision Order- Denmark
Avatar billede tbj Nybegynder
18. juni 2008 - 08:40 #1
Ingen bud???
Avatar billede tbj Nybegynder
18. juni 2008 - 09:57 #2
Tråden er flyttet til: http://www.eksperten.dk/spm/835334