Avatar billede fartzzz Nybegynder
21. juni 2001 - 13:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

gratis/shareware nameserver til win2000 pro.

Hej!
Efter jeg fik en rigig god beskrivelse fra strych9 (http://195.184.125.74/spm/83469) kunne jeg godt tænke mig at prøve at sætte min egen nameserver op.
Jeg kan bare ikke finde en gratis/shareware dns server.
Jeg har prøvet simpeldns plus, men den siger at min evaluation er færdig.

Jeg har osse prøvet deenesse men den virker ikke på win2000.

Kender I nogle freeware/shareware dns-servere?
Avatar billede hotpop Novice
21. juni 2001 - 14:04 #1
Avatar billede fartzzz Nybegynder
21. juni 2001 - 14:05 #2
\"Jeg har prøvet simpeldns plus, men den siger at min evaluation er færdig.\"
Den er prøvet ;o)
Avatar billede hotpop Novice
21. juni 2001 - 14:06 #3
sorry, den var til WinMe. Finder en til win2000.
Avatar billede hotpop Novice
21. juni 2001 - 14:07 #4
Avatar billede cyberdude Nybegynder
21. juni 2001 - 19:05 #5
hotpop -> manden skriver at han HAR prøvet simpeldns plus......... såå hvorfor så blive ved med at poste flere links til denne, bare under forskellige styresystemer....
Avatar billede hotpop Novice
21. juni 2001 - 21:20 #6
cyberdude> havde jeg ikke set! Sorry!
Avatar billede fartzzz Nybegynder
22. juni 2001 - 08:54 #7
Tak hotpop for dit ihærdige forsøg, men det var ikke lige det jeg skulle bruge ;o)

Efter laaaangtid søgning fandt jeg en shareware dns-server.

DNS Turbo - http://www.weird-solutions.com/download/index.html