Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
15. juni 2008 - 19:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ssh automatisk og hvem er forbundet

Hej,

Hvordan får jeg en maskine til at oprette en ssh automatisk til en server?

Hvordan får jeg en liste af forbundne ssh-klienter af serveren?
Avatar billede lassebm Nybegynder
16. juni 2008 - 08:36 #1
Du kan se ssh forbindelserne med jnettop bl.a.
Avatar billede langbein Nybegynder
17. juni 2008 - 23:28 #2
Hvordan får jeg en maskine til at oprette en ssh automatisk til en server?
Skulle tro at dette gikk bra å legge inn i en cron job. Har ikke prøvd. Ville forsøkt å logge inn manuelt fra shell og så forsøkt å automatisere via et script og så binde opp mot en cron job.

Hvordan får jeg en liste af forbundne ssh-klienter af serveren?
Kommando: who
Avatar billede lassebm Nybegynder
07. juli 2008 - 08:43 #3
Lukketid?
Tror langbein har givet dig svaret. :)