Avatar billede quinnie Novice
13. juni 2008 - 15:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Formatere harddisk uden CD

Hejsa
jeg har for et års tid siden købt en Asus bærbar der havde Vista Home Basic forudinstalleret og kom med en produktnøgle klistret fast i bunden. (der var ingen cd med, Vista var bare installeret)

Min computer er nu begyndt at køre rigtig langsomt og jeg overvejer at formatere den, men ved ikke hvordan jeg skal gøre dette, da jeg ingen cd her, men blot en produktnøgle. Jeg har hørt at der bør ligge en kopi på harddisken, og der skal tages kopi af denne. Men hvordan gør jeg det.
Avatar billede osigaard Nybegynder
13. juni 2008 - 21:22 #1
Lidt flere oplysninger ønskeligt

Hvilken Asus model, drejer det sig om (model betegnelse)
Avatar billede hnnh Nybegynder
14. juni 2008 - 13:33 #2
Når du får en pc, med preinstalleret windows, skal du selv brænde en window dvd.
Prøv at kikke i dine papir, du fik med pcen.
Avatar billede quinnie Novice
14. juni 2008 - 14:50 #3
Jeg har skam kigget i mine papirer og der står ingenting.

Asus notebook F3TC WXGA Turion MK36, 1024 ram, 120 gb harddisk.

Er det nok?
Avatar billede osigaard Nybegynder
15. juni 2008 - 03:25 #4
Du må sammen med din Notebook, have fået en Manual.
I denne manual, må det fremgå, hvorledes du får oprettet Recovery CD/DVD fra den skjulte Recovery-partion.

ASUS Nordic AB (Denmark)
Teknisk support har åbnet fra 09:00 til 17:00
Fra Danmark: 38 32 29 43
På ovenstående nummer, kan Supporten oplyse dig om, hvordan du aktiverer din Recovery-partion.
ellers kan du selv prøve på
Notebook Support:
http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx
Avatar billede quinnie Novice
17. juni 2008 - 09:33 #5
Okay, tak...det prøver jeg. Hvis du vil have point så lav din kommentarer om til et svar.
Avatar billede osigaard Nybegynder
17. juni 2008 - 13:52 #6
ping her er så et svar:-)