Avatar billede pskov Nybegynder
13. juni 2008 - 14:47 Der er 2 kommentarer

Rod med shift / skift knappen

Har næsten lige installeret Service Pack 3 og der efter SpyBot. Efter det, driller de 2 shift knapper helt vildt! Lige nu virker de (ellers kunne jeg ikke have lavet "!" og parenteserne her).

Problem:
1. Nogle gange virker det andre gange ikke. Det kan både virke og ikke virke, når jeg starter computeren op og fx skal skrive koden til min "bruger" i log in i Windows XP. Det kan også starte med at virke og så holde op og så begynde at virke igen og det kan starte med ikke at virke og så stoppe og så begynde igen. Det kan også være i fejl hele tiden (det er mega trælst)!

Jeg har afinstalleret SpyBot ved at lave en systemgenoprettelse.

2. Hvis de ikke virker laver venstre shift knap følgende tegn i stedet for shift funktionen:  "-.MZ". Højre laver: "poUQ" og markerer Q !!!!??!?!??!?!??!?!?!? Har aldrig set eller hørt noget lignenende?!?!?! Tegnkombinationen fra venstre shift knap findes slet ikke på nettet ifølge google...

HJÆLP - hvad i alverden sker der?

Mvh
Peter
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2008 - 10:45 #1
er det samme problem med et andet tastatur ??
Avatar billede pskov Nybegynder
18. juni 2008 - 20:02 #2
Nu virker det sjovt nok igen. Jeg har intet gjort. Håber det holder....?!?!?!