Avatar billede chereau Nybegynder
21. juni 2001 - 11:54 Der er 4 kommentarer

Webcam kvalitet...

Hej. Hvis jeg nu ikke er tilfreds med billedekvaliteten på mit webcam, er det så mit webcam, programmet til webcam´et eller noget helt andet jeg skal rette op på?
Hvad enten det er programmet eller webcam´et. Er der nogle forslag til hvad jeg skal vælge?
Det webcam jeg har nu, er et Creative...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juni 2001 - 11:56 #1
Du kan få svaret: \"Hvor skulle jeg vide det fra!!\".

Også vil jeg lige vid hvor mange gange du vil spørge om dette...

http://195.184.125.74/spm/82966
Avatar billede strych9 Praktikant
21. juni 2001 - 12:16 #2
det er webcam\'et for det meste.
Brug feks Logitech. Det er god kvalitet både hardware og softwaremæssigt... og så får du ikke mere for det ene point :P
Avatar billede madskp Nybegynder
21. juni 2001 - 12:17 #3
Jeg har oplevet at den software der er med til mit webcam (logitech) giver en ringere billedkvalitet end hvis jeg bruger diverse freeware programmer!
Avatar billede underligsuppe Nybegynder
23. september 2007 - 20:21 #4
det er dit webcam, antal mega pixels.