Avatar billede snoooze Nybegynder
11. juni 2008 - 13:42 Der er 2 kommentarer

Klippe i aac musik fil..

Hey..

Jeg står og mangler et gratis simpelt program som kan klippe i aac filer... Altså hvis sangen feks varer 4 min, 30 sekunder, og jeg ikke skal bruge de første 43 sekunder, vil jeg gerne kunne klippe de sekunder væk.
Havde et program engang med det var til mp3 filer, det kan ikke bruges. Det nye skal være lidt simpelt, klip det ud og færdig, gerne med mulighed for at lave en fade, så starten af sangen ikke starter med et brag ;-)

Det skal være helt gratis, ikke noget med trial version.

Nogen der kan hjælpe, har ikke haft den store tid til at se nettet igenne, derfor spørger jeg herinde..
Avatar billede ravnemor Juniormester
11. juni 2008 - 17:39 #1
Du kan klippe i sangen med http://www.goldwave.com/
menjeg tør ikke sige det med aac filer
Avatar billede kox Nybegynder
12. juni 2008 - 15:07 #2
www.nch.com.au/wavepad bruger jeg. Funker fint!