Avatar billede jens_k Nybegynder
21. juni 2001 - 10:20 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

JMAIL

Hey...

Jeg er igang med noget jmail som køre den nye version 4.14.
Jmail 4.14 er selvfølgelig installeret på serveren, og mailserveren den skal sende igennem er også skrevet. Jeg er 100% sikker på at koderne ikke er forkerte. Men den vil kun sende til de adr som er oprettet på den server som jeg sender igennem, det vil sige, at alle dem som ikke er oprettet på mailserveren kan den ikke sende til......

Hvad gør jeg ?
Avatar billede ctv! Nybegynder
21. juni 2001 - 10:22 #1
Slår dig selv i hovedet og råber, \"Hvad har jeg gjort siden jeg skal være så dum\" :)
Avatar billede jens_k Nybegynder
21. juni 2001 - 10:29 #2
Halloo.. Men mindre du har noget seriøst at sige.. Så bliv væk. Du ødeligger det for dem som gerne vil bruge Eksperten.. Og hvis du er så klog.. Så kan du jo lige forklare mig hvad der er galt !
Avatar billede ctv! Nybegynder
21. juni 2001 - 10:30 #3
Vidste du ville gå amok...! Tag dog lidt sjov! Hvordan ville livet være med kun seriøse og kedelige mennesker som jer?
Avatar billede jens_k Nybegynder
21. juni 2001 - 10:33 #4
Halloo.. Hvis du vidste det.. Hvorfor gjorde du det så.. Vil du våge og på stå at du ikke ville blive sur hvis du sad med noget som bare skal virke.. Og så kommer der en eller anden pubatets NAR på 13 år som dig, og fyre alt muligt pis af !
Avatar billede ctv! Nybegynder
21. juni 2001 - 10:35 #5
Ja - det ville jeg fandme ikke! For jeg kan godt tage lidt sjov en gang imellem...! Og desuden er jeg 26.. så pubatets på 13 år - det passer vidst ingen steder...
Avatar billede moroax Nybegynder
21. juni 2001 - 10:38 #6
Lyder som om du kun er koblet på det lokale netværk, og den ikke er på internettet ?!!??

- MoRoax
Avatar billede jens_k Nybegynder
21. juni 2001 - 10:55 #7
Moroax.. Godt der er en som er seriøs.. Nej.. Jeg har fast IP på nettet.. 212.242.*.* Det har alle pcer her.. Vi har 2 C klasser (IP).. såee.. Jeg tror ikke at det er derfor..
Avatar billede jens_k Nybegynder
21. juni 2001 - 10:56 #8
CTW.. Man skulle sku ikke tro at du var 26.. Og hvis du vil have det sjovt. så smut ind på www.fun.dk istedet for at genere os andre !
Avatar billede respen Nybegynder
21. juni 2001 - 12:49 #9
Hej Jens

Har Du/I en mailswepper installeret, det kan godt give problemer.
Avatar billede kichian Nybegynder
25. juni 2001 - 11:52 #10
Du tillader \"relay\" på din mail-server fra din jmail-server.

Avatar billede jens_k Nybegynder
25. juni 2001 - 11:55 #11
Vi slår ikke Relay til.. For så kan man spamme gennem den, og så kan alle folk udefra jo også sende ligeså meget som de har lyst.. Men jeg har fundet en løsning nu..
Avatar billede jens_k Nybegynder
25. juni 2001 - 11:55 #12
SLUT
Avatar billede respen Nybegynder
25. juni 2001 - 22:19 #13
Fedt nok - hvad så med at dele den med os andre

respen
Avatar billede jens_k Nybegynder
26. juni 2001 - 08:38 #14
Vi bruger f.eks. MailMAX til mailserver software, og under options, er der et sted hvor der står noget med Jmail osv.. Det skal man sætte til ON, så kan man ikke spamme gennem den, men man kan godt sende til andre mail adr, end dem som ligger på mail serveren. Problemet var bare, at Jmail 3.0 virkede fint, men vi er nu begyndt at bruge 4.1.... Så det Mailmax virker fint med 3.0... Men hvis man bruger 4.1 skal man lige huske at sætte det til ON....