Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2008 - 16:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at lave logo i illustrator CS3

Hej,

Er her en som kan komme med nogle gode ideer til hvordan jeg laver et flot logo i Illustrator CS3? Vil gerne arbejde med shapes så jeg selv kan bestemme hvordan det skal se ud, filtre/granit der kan spice det op og hvad illustrator ellers kan af tricks når det kommer til logo design? Har brug for en masse guidelines til at finde de værktøjer i Illustrator CS3 der bruges til at lave et lækkert logo - eller links til guides som virkelig går i dybden med hvordan man laver et unikt logo?

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2008 - 16:46 #1
Det skal siges jeg har en rimelig god indsigt i Adobe Photoshop CS3 men vil gerne arbejde med logo design i Illustrator CS3 da det skulle være bedre og så er jeg sikker på alt bliver lavet i vektor-grafik.
Avatar billede jasker Nybegynder
03. juli 2008 - 00:25 #2
Hvis du virkelig vil lære at bruge Illustrator, så prøv at gå ind på lynda.com de har tutorels som virklig går i dybten men de koster penge. så jeg håber at du finder det som du skal bruge.
Avatar billede cia26 Nybegynder
16. oktober 2008 - 20:32 #3
Der er en grund til at der er folk på reklamebureauer, der bliver betalt gode penge for at lave et logo :)
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2010 - 13:37 #4
.