Avatar billede roneklint Nybegynder
09. juni 2008 - 11:51 Der er 5 kommentarer

Arbejdsstyringsprogram søges..

Hejsa,

Jeg står og skal bruge et program der kan registrere arbejdet hos en vicevært..

Det skal være sådan at beboere kan registrere problemer i det og så kan han melde ind med hvornår han har lavet det og hvor lang tid det har taget ham.. Jeg har set det som en del af Citrix og Fidelio, men vil gerne have det med en online interface hvis muligt..

Nogen der kender et program der er nemt at gå til og som ikke koster spidsen af en jetjager?
Avatar billede leif Seniormester
09. juni 2008 - 12:16 #1
Det kan i hvert til fald laves, lyder ikke som en kompliceret opgave.
Avatar billede roneklint Nybegynder
09. juni 2008 - 14:37 #2
Hmm.. Ja.. Men hvordan?
Avatar billede leif Seniormester
09. juni 2008 - 15:19 #3
Hvis du vil have det speciellavet til jeres behov, så kan jeg kontaktes på følgende info: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=leif
Avatar billede alfalfadata Nybegynder
15. juni 2008 - 02:02 #4
Har du hjemmeside, så kan programmet programmeres der.

Funktion:
- Login
- Skærmbillede til indrapportering.
- Historik på tidligere indrapporteringer.
- Jobkort til udfyldelse af arbejsbeskrivelse osv.
- Historik på alle udførte opgaver.

:-) Alfalfa
Avatar billede leif Seniormester
15. juni 2008 - 15:44 #5
Er det noget du vil have en pris på at få udviklet ?