Avatar billede zesus Praktikant
07. juni 2008 - 20:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Xp aktiverer ikke trådløst netværkskort

Hej jeg har en acer travelmate 4230. Den er oprindelig født med vista, men fjernede det stats og fik xp installeret. Det virkede fint og et år senere ville jeg formatere den for skidt. Den her gang fik jeg problem med det trådløse. Jeg har installeret den rigtige driver fra acers hjemmeside og har prøvet at tænde kortet med den fysiske knap men den lyser ikke. Jeg formaterede og prøvede vista og der lyste lampen. Jeg formaterede og installerede xp igen, men den vil ikke.
nogen der har et svar på det problem?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2008 - 20:27 #1
Hvad siger enhedshåndtering?
Avatar billede zesus Praktikant
07. juni 2008 - 20:32 #2
Skriver den virker korrekt
07. juni 2008 - 21:43 #3
... _Måske_ noget med en form for driver som "aktivere" den 'fysiske' knap's funktion ?
Avatar billede blindko Nybegynder
08. juni 2008 - 11:16 #4
lydder som om at du mangler noget acer software til at styrre din "aktiverings" knap, det hp maskiner jeg har rodet med nægter at aktivere noget som helst uden den rigtige software til det.
Avatar billede zesus Praktikant
29. juli 2008 - 13:46 #5
har hentet alle software programmer fra deres hjemmeside. Det nægter at sige hvordan og siger bare den er født med vista. Så jeg må køre med det program selvom det bruger 60% af hukommelsen bar for at køre det :S
Avatar billede blindko Nybegynder
30. juli 2008 - 11:26 #6
jeg har været ude for at knappen ikke virkede på 2 hp maskiner, og løsningen der var at jeg skulle pille batteriet fra og lade den stå et stykke tid og aflade (et par minutter)
Avatar billede zesus Praktikant
11. juli 2009 - 17:05 #7
Må konstatere at lorte vista bare sku installeres på den :(