Avatar billede cek Nybegynder
21. juni 2001 - 01:43 Der er 1 kommentar og
4 løsninger

Grafikkort

Hvilket grafikkort kan jeg \'nøjes\' med for at få mit \'F1 WORLD GRAND PRIX\' (1999) spil til at køre ?

/cek
Avatar billede caine.dk Nybegynder
21. juni 2001 - 01:51 #1
Jeg ville sige et Voodoo 3 eller et TNT2 kort
som kan fåes for en lille slat penge

men du kan også købe et nyt  Geforce 2 MX til Ca. 800 Kr.

Mvh Caine.dk
Avatar billede _zorro_ Novice
21. juni 2001 - 01:52 #2
Bare et 4mb kort med directX understøttelse. Man kan næsten få et sådant kastet i nakken når man går ud af en computerbutik.  :-)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
21. juni 2001 - 01:53 #3
personligt vil jeg nok mene at et 8 mb grafikkort ville kunne klare mosten....

men hvis du vil købe et grafikkort er riva TNT2 nok blandt de billigste(32mb)
Avatar billede dexterweb Nybegynder
21. juni 2001 - 08:16 #4
Jeg vil nok andbefale et TNT2 kort eller en Vodoo2.
De er meget billige og rigtig gode.
Men hvis du vil have en af de bedste grafik kort
så tag Geforce 2 MX
Avatar billede cek Nybegynder
25. juni 2001 - 09:46 #5
Tak for de gode råd
  ..køber et brugt voodoo 3 kort af en kollega. Voodoo 3 var vist \'sagen\' på det tidspunkt dette F1 spil blev udviklet (99\')

/ cek  :)