Avatar billede mussepower5 Nybegynder
06. juni 2008 - 21:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

dedicatet server på steam

Hejsa eksperter!

Jeg har et problem som jeg vil være vildt glad for at kunne få læst...

Ser i:

Jeg skal havde oprettet en dedicatet server i CSS, men når man opretter en i deres program ( Source Dedicated Server ) så bliver Ip´en = 1xxxxxxx

Vilket gør at andre ikke kan joine ( servern svare ikke )
Min ven siger jeg kan ændre dette på router men ved ikke hvordan.
Jeg bruger routern efficient se5880

Pleas hjælp.. vil virkelig gerne kunne lave server selv

Denne giver mange point fordi jeg virkelig needer så jeg håber også jeg får et brugbart svar.

Sprøg hvsi is mangler at vide noget for at kunne hjælpe.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2008 - 23:44 #1
Avatar billede egzonrh Nybegynder
07. juni 2008 - 12:54 #2
Hvis du sidder bag en router, så skal du åbne porten til din dedicated server.

Hvad er din router navn og version?
Så kan jeg hjælpe dig med det her.

Du skal gå ind på den her link:
http://portforward.com/cports.htm

Så skal du finde Counter-Strike.
Efter det, så vælger du din router navn og version, og så kommer du ind i en side hvor der står hvad man skal gør for at åbne porten til din dedicated server under din router.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
07. juni 2008 - 12:55 #3
Det er nemlig sådan jeg har åbnet porten til min router:P, Så kunne alle komme ind.
Avatar billede mussepower5 Nybegynder
10. juni 2008 - 22:16 #4
john stigers: det er lige sådan noget jeg leder efter.. men er lige stødt på et problem.. (igen) ^^

nemlig lige når jeg når her til går jeg død:

og udfylder ”hent følgende adresse” med oplysninger
ovenfor.

b. I din router ( evt. adresse 192.168.1.1 i explorer ) ub´nder NAT/SUA skriver du adressen på din server – i dette tilfælde 10.0.0.10 – og port 27015.
Så er der skabt hul til din server. Hvis du bruger XP firewall, skal du åbne porten her også.
(Se evt. http://support.steampowered.com )

hvad skal jeg gøre, forstår det ikke helt.

eqzonrh: har du overhodet læst hvad jeg har skrevet?
Avatar billede egzonrh Nybegynder
11. juni 2008 - 11:09 #5
Som jeg kan se, har jeg ikke ret:P

Men det er sådan man skal gøre, hvis andre ikke kan joine. Man skal åbne porten.
Avatar billede mussepower5 Nybegynder
11. juni 2008 - 12:02 #6
ja.. men problemet at min router ikke står der på.. så det var derfor jeg spurte her på eksperten. Jeg kendte god portforward før...
Avatar billede egzonrh Nybegynder
11. juni 2008 - 13:33 #7
Okay.

Så ved jeg ikke hvad man skal gøre. Ring til din router support eller hvad det nu hedder. Håber det hjælper.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2008 - 19:50 #8
Hvilken router - model og mærke?
Avatar billede mussepower5 Nybegynder
15. juni 2008 - 20:01 #9
efficient se5880
Avatar billede mussepower5 Nybegynder
23. juni 2008 - 15:28 #10
nå.. tror ikke der kommer flere svar.. så jeg afslutter selv så...
Avatar billede egzonrh Nybegynder
23. juni 2008 - 15:34 #11
Nogle råd hvis det hjælper:
1. Ring til din router support og få hjælp
2. Køb en anden router. (ved godt det er et dumt råd, men det er bedre end ingenting)