Avatar billede scorp-d Nybegynder
06. juni 2008 - 21:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Konverter System.Drawing.Image til System.Windows.Controls.Image

Hej..

Som overskrifter siger har jeg et System.Drawing.Image som skal lægges ind i en System.Windows.Controls.Image, og kan ikke lige finde noget information om hvordan man gør dette!

På forhånd tak
Scorp-D
Avatar billede moykal Nybegynder
12. juni 2008 - 20:47 #1
Du skal som udgangspunkt gennem BitmapSource - tror jeg den hedder. Det er et (for mig velkendt irritationsmoment)... En fire-fem linjer. Hvis du skal have konkrete linjer må du vente et par dage, så skal jeg finde dem til dig. Lad mig det vide.
Avatar billede scorp-d Nybegynder
30. juni 2008 - 13:26 #2
Endte med selv at finde de omtalte linjer... men kan ikke lige huske dem nu... Men du må gerne lægge dem op så andre kan få glæde af dem :P