Avatar billede grafik-anders Mester
06. juni 2008 - 09:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor gemmer Entourage mails på en MAC (OS10.5)?

Jeg skal vide det for at kunne lave backup af mine mails.

Det må vel være muligt at lave backup af den mappe/database og alle attachments og bruge det til at genetablere systemet med efter et evt. nedbrud?

/Anders
Avatar billede grafik-anders Mester
06. juni 2008 - 09:36 #1
Jeg bruger Entourage 10.1.6 - hvis det gør en forskel?
Avatar billede egonspock Seniormester
06. juni 2008 - 11:14 #2
Mon ikke det er Microsoft User Data i Dokument-mappen, du blot skal backe up.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2008 - 11:51 #3
Kommentar: egonspock
06/06-2008 11:14:17 Mon ikke det er Microsoft User Data i Dokument-mappen, du blot skal backe up.
Ja den var god :D

egonspock, styresystemet er MAC OS 10.5 ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2008 - 11:54 #4
Sorry - er ikke vågen

Nu er det vist mig der er en knold...

egonspock har ret :D
Avatar billede egonspock Seniormester
06. juni 2008 - 12:05 #5
He, John, du er ikke den eneste, der tager sig en smålur her fredag morgen: nu er jeg også ved at vågne... og må erkende at grafik-anders nok vil blive lidt gladere hvis han også tager den mappe, der hedder microsoft fra hjem->bibliotek->Preferences med.

Men med de to mapper skulle det være gjort. (og går der noget galt og programmerne begynder at te sig, så er det microsoft-mappen i preferences, man først forsøger at smide ud, da den så bliver gendannet med "korrekte" værdier.)
Avatar billede grafik-anders Mester
10. juni 2008 - 10:17 #6
Ok, - der er vist ved at opstå en vis enighed? :)

Hvad gør jeg så, hvis alt går galt? – kan jeg så bare overskrive med min backup og alt skulle være i den bedste orden?
Avatar billede grafik-anders Mester
25. juni 2008 - 09:31 #7
jamen, - så lad os håbe, at det kommer til at virke :)