Avatar billede viggolarsen Nybegynder
04. juni 2008 - 22:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

normal.dot

Mit word 2003 er begyndt at starte med markøren helt oppe ved den øverste kant af papiret. Jeg har prøvet alt muligt og umuligt - sideopsætning(standard) indstillinger o.s.v. men intet kan få den tilbage til de 3 cm den oprindelig havde. Jeg går ud fra, at det er normal.dot der er ude af "trit". Hvordan får jeg en ny standard opsætning?
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2008 - 22:33 #1
Du sletter normal.dot så laver word selv en ny når den starter op.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2008 - 23:34 #2
Avatar billede viggolarsen Nybegynder
05. juni 2008 - 13:08 #3
Jeg har prøvet at slette normal.dot, men det hjalp ikke.
Avatar billede viggolarsen Nybegynder
05. juni 2008 - 13:10 #4
Til Vejmand
Det er ikke i forbindelse med sidehoved/sidefod jeg har problemet.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2008 - 13:54 #5
Prøv lige at kigge i Vis, der kan man vælge en anden sidevisning, det kan være det der er gået galt
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juni 2008 - 11:05 #6
Prøv nu at følge beskrivelsen i linket, det løser dit problem.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juni 2008 - 11:22 #7
Altså, marker afkrydsningsfeltet "Vis tomt område...."
Avatar billede viggolarsen Nybegynder
06. juni 2008 - 14:59 #8
Til Vejmand
Jeg var for hurtig med at afvise dit tip. Det var faktisk linket der løste mit problem - Tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juni 2008 - 18:38 #9
Velbekomme, og tak for point.  :-)