Avatar billede onix Nybegynder
04. juni 2008 - 15:30 Der er 4 kommentarer

lidt hjælp søges

Skal have rettet lidt småfejl på min side, da den efter at være blevet flyttet ikke gør som den skal.
Så jeg behøver lidt assistance til denne opgave, og til den rette er der flere opgaver.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2008 - 16:22 #1
Kan du skrive lide om hvad der er sket. Hvilken side?
Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
04. juni 2008 - 18:05 #2
Hey.

Jeg kan godt hjælpe med en sådan opgave, du kan maile mig på as [snabelA] teamworkdesign [punktum] dk. Eller tilføje mig til msn på alex_sleiborg [snabelA] hotmail [punktum] com. Så kan vi finde ud af en løsning
Avatar billede onix Nybegynder
28. juli 2008 - 18:40 #3
undskyld den sene respons, men samsonjens, smid mig din email så sender jeg dig lidt oplysning.
Avatar billede computerlab Nybegynder
30. oktober 2008 - 19:54 #4
Er opgaven lukket?

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk