Avatar billede crabber Nybegynder
03. juni 2008 - 13:43 Der er 1 kommentar

Template Fejl?

Jeg er igang med at sætte en hjemmeside med tilhørende template op i FrontPage.

Men jeg bliver ved med at få en fejl besked når jeg vil ændre i templaten og vil gemme... Den kommer frem og siger følgende:

Frontpage kunne ikke anvende den dynamiske webskabelon, da skabelonen og denne side ikke deler redigerbare områder, som er kompatible. Hvis der er kompatible sider, som mangler at blive behandlet, kan du springe denne side over og forsætte behandlingen. Eller skal du annullere handlingen. Vil du fortsætte med denne skabelon?

Jeg er ikke helt sikker på hvad beskeden betyder, men jeg har tjekket op i koden at den henviser til den rigtige template og at de redigerbar felter er de samme.

Håber nogen kan komme med et svar!!!
Avatar billede crabber Nybegynder
03. juni 2008 - 14:36 #1
Jeg har siddet nu og prøvet mig frem og kan se fejler først kommer lige så snart jeg har langt noget ind i på den side jeg har lavet ud fra templaten. Men hvis jeg opretter nogle sider unden at putte noget indhold i dem så de ligner templaten virker det fint.