Avatar billede divxx Nybegynder
02. juni 2008 - 19:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Salg af bærbar

Hej. Står og vil sælge min bærbar pc. Men vil gerne lige høre fra jer, hvad i mener den er værd.

Info:

17'' widescreen

Intel(R) centrino pentium(R) m 2.0 Ghz 800Mhz (står der i denne computer)

1024 MB ram

Geforce 6800 256 MB

Den er ca. 2 år gammel har nogle ridser oven på skærmen, men ellers fejler den intet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2008 - 20:16 #1
HYvis du sælger den det rigtige sted og er heldig, kan du få op til 3500 for den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2008 - 20:16 #2
svar
Avatar billede divxx Nybegynder
02. juni 2008 - 20:18 #3
Ikke mere?  :O

gav 14500 ca. fra ny
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2008 - 20:21 #4
Du kan få en til 6000 der er hurtigere end din.
Avatar billede divxx Nybegynder
02. juni 2008 - 20:23 #5
Hmm ja men så er grafikkortet vel heller ikke ret godt.

Det her er jo også en 17''

Den der CPU som er i yder jo også som en 3.5 Ghz fik jeg afvide engang ;)
??
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2008 - 20:45 #6
Ja det var dengang man ikke kendte så meget til den slags cpu´er :)
Faktum er at det er sammenlignet med en P4 der neddrosles til samme hastighed og samme strømforbrug - så yder den som en P4 (med samme hastighed og strømforbrug...).

Du kan jo vente og se hvad andre skriver, men jeg holder fat i de 3500 og jo for 6000 for du et grafikkort der er lige så godt og bedre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2008 - 20:46 #7
" for 6000 for du et grafikkort der er lige så godt og bedre."
Rettes til: For 6000 får du en bærbar med et grafikkort der er lige så godt og bedre
Avatar billede divxx Nybegynder
02. juni 2008 - 20:58 #8
Mærkeligt, Kan du ikke lige finde en så der har flere ram end min større CPU end min og bedre grafikkort end min til 6000 kr ?
Avatar billede kluder Nybegynder
02. juni 2008 - 21:50 #9
Ved søgning på edbpriser fik jeg disse hits. Max pris på 6000

Intel Intel Centrino Core 2 Duo 1.83 GHz / 17 tomme / 250 GB / 2 GB DDR II SDRAM / DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM / Acer Empowering Technology / Acer GridVista /... 5.683 kr.

Intel Intel Centrino Core 2 Duo 1.83 GHz / 17 tomme / 320 GB / 3 GB DDR II SDRAM / DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM / Acer Empowering Technology / Acer GridVista /... 5.616 kr.

Intel Celeron M 2 GHz / 17 tomme / 160 GB / 2 GB DDR II SDRAM / DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM / Acer Empowering Technology / Acer GridVista / Acer Launch Manage... 4.861 kr.
  Ja ved godt at det er en Celeron!

m.m.

Hvis man hæver max pris med 1000 kommer der flere og bedre Hit.

Og så er der jo lige det at når du forlader forretning med en købt vare (Computer, HiFi og andet) falder værdien af det med op til 40% + den er to år gamle som jo ikke gør det bedre.
Avatar billede divxx Nybegynder
02. juni 2008 - 22:38 #10
Det var satans :D.

er det så smartest bare at beholde den jeg har ? :(
Avatar billede Jensen DK Novice
03. juni 2008 - 06:29 #11
Brug den som reservemaskine.
Avatar billede area404 Nybegynder
25. juni 2008 - 23:57 #12
Jeg har selv en maskine som for 3 år siden kostede over 15.000kr. den er heller ikke en puf værd mere nu :-) Havde også overvejet at sælge den for et par måneder tilbage, og der var max bud på omkring 2000kr.
Sådan er det desværre inden for den branche...