Avatar billede happyface Nybegynder
20. juni 2001 - 20:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oversigt på netværksprintere mangler på klienter!!!

Hvorfor kan jeg ikke se mine netværksprintere, når jeg gerne vil installere disse på en klient. På nuværende tidspunkt skal jeg kende UNC-stien for at kunne få lov til at installere dem. Er det en service som mangler at blive startet (på enten server ell. klient)!?

NT-(printer)server med SP4.
Klient med SP6.

Med håb om hjælp
\\Happyface
Avatar billede e.ped. Nybegynder
22. juni 2001 - 20:45 #1
ikke på nogen af klienterne, eller bare nogle af dem ?
Avatar billede happyface Nybegynder
02. juli 2001 - 17:50 #2
Hej e.ped.

- har lige været på ferie (derfor den lange svartid). Ps.: Tager afsted igen imorgen ; - )

Det er tilsyneladende kun på nogle af klienterne der ikke vises printeroversigten!

Jeg har krydstjekket to pc´er (den ene virker mens den anden ikke gør).

Det jeg har tjekket er de klient-services som startes (både manuelt og systemmæssigt).

\\Happyface
Avatar billede happyface Nybegynder
12. juli 2001 - 17:55 #3
Jeg har netop afsluttet opdatering af SP4->SP6 på klienterne, og nu virker det ganske fint!!!

Det var dog meget tidskrævende, men nu funker det da :-)

:-)Face