Avatar billede 4gnisten Nybegynder
30. maj 2008 - 15:16 Der er 4 kommentarer

Flere fakturalayouts

Jeg skal ved fakturering have mulighed for at vælge hvilket layout som en faktura bliver udskrevet med. Grunden er at jeg ved afsluttede tilbudssager, ikke vil have ordrelinierne med men kun den samlede pris. Og derved bevare linierne i mit bogholderi.

Hvordan gør jeg lige ???
Avatar billede mariaf Juniormester
30. maj 2008 - 20:47 #1
Jeg ville nok bruge projekt til den type opgaver - og umiddelbart er det nok billigere end at få tilrettet ordre til samme funktioner.
Avatar billede jasman Nybegynder
31. maj 2008 - 09:19 #2
Er det c5 eller Xal ?
Avatar billede 4gnisten Nybegynder
01. juni 2008 - 08:54 #3
Det er en C5
Avatar billede alfalfadata Nybegynder
15. juni 2008 - 01:53 #4
Opret et nyt felt i ordrekartoteket, som evt. hedder "Udskriv på faktura".

Ret faktura-rapporten til så den kun medtager disse linier.

:-) Alfafa