Avatar billede nolleren Nybegynder
29. maj 2008 - 19:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sifr overlapper dropdowns

Hey eksperten! Jeg har problemer med at mine dropdowns bliver overlappet af en flash applikation!
Jeg har prøvet med z-index men det virker ikke lige. Synes der er noget andet man kan gøre men det er længe siden jeg har rodet med det og har derfor glemt det. Er der nogen der kan komme med et forslag?

http://www.theportfolio.dk/projects/cms/
Avatar billede keysersoze Guru
29. maj 2008 - 19:24 #1
sIFR er jo flash - og det er mere end problematisk at få noget til at ligge hen over flash.
Avatar billede nolleren Nybegynder
29. maj 2008 - 19:32 #2
det ved jeg godt at det er. men det har lykkes mig før! nu skal jeg bare have det upfrisket . hehe.
Avatar billede nolleren Nybegynder
29. maj 2008 - 19:37 #3
sådan! det fixes ved at sætte sWmode til transparent