Avatar billede oledegn Nybegynder
28. maj 2008 - 09:27 Der er 5 kommentarer

Problemer med sletning af harddisk

Har fået ny comp med Vista, så jeg vil slette min gamle comp.harddisk med Windows XP Pro på, har ikke længere installationsdisk. Har forsøgt med bootdisk og format c: Ingen respons. Nogle forslag til andre muligheder for formattering? Eller evt forslag til fysisk sletning/destruktion.

Mvh Ole
Avatar billede peet-49 Novice
28. maj 2008 - 09:31 #1
Killdisk
Avatar billede wishmaster Nybegynder
28. maj 2008 - 09:34 #3
du skal bare tilslutte din gamle Hardisk så kan vista formatere den fordig. du kan evnt. også starte op på vista cden og når du skal vælge at installere kan du også formatere dine hardiske der fra. ved at vælge "New".
Avatar billede oledegn Nybegynder
28. maj 2008 - 09:47 #4
tak, jeg prøver killdisk, da hele comp. skal skrottes. Eneste problem kan være, at comp. ret ofte slukker uden varsel. Men så kan jeg sikkert genoptage sletningen med killdisk?
Avatar billede peet-49 Novice
28. maj 2008 - 18:12 #5
Det kunne tyde på en dårlig strømforsyning, killdisk kan selvfølgelig genstartes.