Avatar billede wishmaster Nybegynder
28. maj 2008 - 08:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Extern Hardisk med 220v kan ikke lev. nok strøm til HD.

Hej..

Jeg har 2x externe Hardisk kasser. 3.5 som ikke kan "starte hardisken" de virket fint i starten men så efter ca 1-2 månder ville min hardisk ikke starte. når jeg lytter kan jeg høre små klik fra selve hardisk som om den prøver at starte. hvis jeg smidere dem i min computer kan de sagtens starte og virker fint. problemet er bare at jeg allrede har 2x1TB hardiske i min computer og der er ik flere pladser. nogle der har oplevet det samme eller kan give en forklarning. ?

det skal ligesige at jeg har prøvet at tilslutte den externe til et andet strømstrik i huset Og at de 2 boxe ikke er samme mærke er købt med ca ½år mellemrum.
Avatar billede peet-49 Novice
28. maj 2008 - 09:02 #1
Køb en ny box til disken, strømforsyningen i den gamle er defekt.
Avatar billede wishmaster Nybegynder
28. maj 2008 - 09:12 #2
men det kan da ik være rigtigt at man skal købe ny box hver 2måned fordi strømforsyning bliver defekt ?..
Avatar billede venturer Nybegynder
28. maj 2008 - 09:28 #3
Det kan nemlig ikke passe. Så derfor bør du kontakte butikken hvor du har købt dem, og bede om en ny. Det her bør helt klart være dækket af garanti.
Avatar billede wishmaster Nybegynder
28. maj 2008 - 09:31 #4
Hmm tja endnu en grund til at man ik skal købe ting fra jyske internet butikker..  alt hvad jeg får der over fra virker ikke optimalt :P...

Jeg har klare problemet. kom i tanke om at min nye Motherboard har Sata så jeg har plads til 6xHD i min "nye" computer :)

Take for svarene ellers.
Avatar billede peet-49 Novice
28. maj 2008 - 09:49 #5
Selv tak.