Avatar billede kierkegaard Nybegynder
27. maj 2008 - 20:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde send ikonet når vil sende billede fra xp mappe

Hej,
Jeg forsøger at sende et billede. Som normalt åbner jeg mappen med billeder og klikker på "send denne fil med e-mail". Problemet er nu, at den godt nok åbner en mail og billedet er vedhæftet, men der er simpelthen ikke noget send ikon, så jeg kan ikke få meddelelsen sendt.

Har brugt denne funktion mange gange tidligere uden dette problem. Har en eller anden en idé om, hvad der er galt?

Mailprogrammet er Outlook Express

Mange hilsner fra
Kierkegaard
27. maj 2008 - 20:37 #1
Hvis du manuelt starter OutlookExpress og der starter en ny E-mail og så "trækker" billedfilen ind i mail'en (fint dænsk ikk' ?). Virker det så ?
Avatar billede kierkegaard Nybegynder
27. maj 2008 - 20:44 #2
Undskyld forvirringen med kategorier - den gik lige helt galt! Desværre er det mine forældres computer den er gal med, og der er jeg ikke længere nu. Håber én har en løsning som jeg så kan guide dem igennem på tlf.
27. maj 2008 - 21:28 #3
[27/05-2008 20:37:47] ??

(Jeg har flere trix i ærmet!)
Avatar billede kierkegaard Nybegynder
27. maj 2008 - 21:48 #4
Men de vil meget gerne bruge den anden metode, da billedet netop bliver lavet mindre ved at bruge denne funktion i XP mappen, så der kan sendes nogle flere billeder af gangen. Det har jo også virket tidligere. Jeg ved blot ikke, hvad der er blevet ændret.
27. maj 2008 - 21:59 #5
... du svarer ikke på om det ellers virker [27/05-2008 20:37:47] ??

Er du sikker på at billedet/filen bliver gjort mindre på din beskrevne metode ?
Avatar billede kierkegaard Nybegynder
27. maj 2008 - 22:51 #6
Nej, for det ved jeg ikke om det gør endnu og ja, jeg er sikker på det bliver gjort mindre.
28. maj 2008 - 06:38 #7
- jeg mener at det kun er i MS Outlook 2003+ at du mere eller mindre automatisk får mulighed for at billedfilen gjort mindre...

Som sagt prøv lige [27/05-2008 20:37:47]
Avatar billede kierkegaard Nybegynder
27. november 2008 - 20:49 #8
kdkfjkdl