Avatar billede alexi Praktikant
27. maj 2008 - 19:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Streaming problemer.

Min computer vil lige pludselig ikke streame mere.
Når jeg prøver at se for eksempel en youtube video afspiller de cirka 2 sekunder og stopper så. Jeg kan se, at den henter videre, men den vil simpelthen ikke afspiller det.
Hvis jeg så trækker knappen (den til at spole med) længere ind i video, afspiller de cirka 2 skunder fra stedet og stopper så igen.
Jeg bruger firefox 2, xp og har trådløst netværk.

Jeg rodede lidt med min trådløse router igår (jeg fjernede udsendingen af SSID og lavede mac-filtrering), men det burde da ikke have noget at side? Nogen gode råd? Jeg VIL se youtube igen.
Avatar billede primary Nybegynder
27. maj 2008 - 22:24 #1
Hvis jeg var dig, ville jeg resette routeren, med pinden, og derefter prøve at gå på youtube, uden du har ændret noget ved routeren, og hvis det hjalp og du stadig VIL ændre ved routeren, så prøv at ændre en ting ad gangen, for så at se hvad det er der gør at du ikke kan streame. :-)
Avatar billede justrace Novice
27. maj 2008 - 23:05 #2
MAC-filter burde ikke have nogen betydning, men skjult SSID kan på nogle sammensætninger have en negativ indflydelse.

Hvis du ikke allerede har gjort det, kunne du prøve at opdatere både netkort og router med en nyere firmware/driver.