Avatar billede dasch87 Nybegynder
27. maj 2008 - 15:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med sync med exchange server?

Hej Eksperter
Jeg har sat en HTC P3300 op til at syncronisere med en exchange server vha. active sync. Men når jeg syncroniserer kontakterne, er der ca 100 af dem hvor jeg får fejlen:
"Kunne ikke syncronisere følgende" og så lister den bare de kontakter som den ikke kunne sync'e. Men der står ikke noget om hvorfor eller lignende.
Nogen der har oplevet dette og ved hvordan man kan få dem til at sync'e?
På forhånd tak!
/Dasch
Avatar billede been Nybegynder
02. juni 2008 - 19:32 #1
Det kunne være fordi det er kontakter den kun er SMS oprettet, altså oprettte på din mobiltelefon/simkort?
Avatar billede dasch87 Nybegynder
03. juni 2008 - 15:45 #2
Hmn det tror jeg ikke.., det ligger på serveren og vil ikke soncronisere til telefonen fra serveren. Sorry det skulle jeg nok have skrevet i spørgsmålet. Altså det er når jeg syncroniserer fra serveren til telefonen.
Avatar billede dasch87 Nybegynder
16. juni 2008 - 10:49 #3
okay det lader ikke til at der er nogle forslag så jeg lukker.
Min løsning på problemet var at oprette en ny kontakt med de samme oplysninger, for det ville den godt synkronisere. Man kunne ikke bare kopiere kontakten, man var nød til at oprette en ny med de samme oplysninger.