Avatar billede ashes Nybegynder
27. maj 2008 - 12:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Periodisk: Fylder word ikke hele skærmen, mangler ca. 2 cm øverst

Hvis jeg har et Worddokument åbent, og derefter åbner et nyt...
kan jeg få vinduet til at fylde hele skærmen (der mangler ca. 1 cm øverst) - selvom den er maksimeret.
Avatar billede kirstineka Nybegynder
27. maj 2008 - 13:14 #1
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Tomt område mellem sider under fanen Vis.
Avatar billede jkrons Professor
27. maj 2008 - 19:03 #2
Jeg oplever med mellemrum præcis samme problem og kun i Word, så jeg "lytter med".

kirstineka-> Det er desværre ikke dit "fænomen" der gør sig gældende. Der er glimrende Tom oråde mellem sider. Problemet ligger i at "vinduet", hvis man kan tale om det, når der er maksimeret, rykkes et stykke ned på skærmen, så man kan se det, der evt. ligger bag Word. Samtidigt forsvinder typisk den nederste del af vinduet ud af skærmen forneden. Det virker nærnmest som når man får ændret sine skærmindstillinger, men det sker kun i Word, og andre vinduer, der er er åbne samtidigt virker fint. Jeg har også oplevet at have 3-4 Word dokumenter åbne samtidigt, hvor denne fejl optræder i 1 eller 2 af dem, men ikke de andre.
Avatar billede ashes Nybegynder
28. maj 2008 - 13:22 #3
Det er præcist som jkrons beskriver det.
Avatar billede jkrons Professor
28. maj 2008 - 14:07 #4
Lidt søgning på netter har kun givet mig den information, at vi ikke er ene om at have problemet. Det skyldes tilsyneladende en fejl i Word.
Avatar billede ashes Nybegynder
29. maj 2008 - 14:59 #5
Tak for det ... vil du venlig at lave et svar jkrons?
Avatar billede jkrons Professor
29. maj 2008 - 17:00 #6
Jeg har nu ikke svaret på så meget:-)
Avatar billede ashes Nybegynder
30. maj 2008 - 11:35 #7
Nej, men du gav da lidt hjælp ....
Avatar billede ashes Nybegynder
30. maj 2008 - 11:35 #8
Takker !