Avatar billede twotimes Nybegynder
26. maj 2008 - 21:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Findes der en dimmer man kan streame video trådløst til?

Hejsa,

med macs mindste router, kan man streame musik fra sin computerer, og ind i routeren, der så kan placeres tæt på et steroanæg.

Nogen, der kender en dims der kan klare det samme. Bare med video i stedet?

Kort Sagt:
Jeg vil gerne kunne sende det video jeg afspiller på min computer, trådløst hen til en dims, der så kan forbindes til min projekter.

Er mest til noget i god kvalitet.
Avatar billede goce Nybegynder
27. maj 2008 - 16:13 #1
Altså streaming er oftest ikke i særlig god kvalitet, da internettet jo ikke kan håndtere fuldkvalitets video, men det kommer selvfølgelig an på hvad du forventer af kvaliteten, men ville ellers kunne foreslå en simpel analog sender modtager, men det kræver selvfølgelig at du har analog output på din computer.

Ellers hvis det skal streames, skulle jeg mene at apples  "AppleTV" burde kunne klare jobbet. Kender ikk AppleTV så godt, men jeg er ikke sikker på den rigtig streamer, men bare overfører filmen til AppleTV-boxen.
Avatar billede twotimes Nybegynder
28. maj 2008 - 21:16 #2
Hej tak for svaret.

Apple tv er streamer rigtig nok ikke. Der er en intern harddisk man overfører til.

Mht. streaming mener jeg ikke over internettet, men bare over det lokale netværk.
Jeg har apples time capsule som router, og det er vist en eller anden sinddsyg trådløs standard den benytter. Man kan overføre en dvd på 20 min, så i teorien burde det jo være muligt at streame en 5-6 dvd´er samtidig.
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
30. maj 2008 - 12:05 #3
Er ikke helt sikker men kan du ikke bruge en airport express?
Avatar billede twotimes Nybegynder
31. maj 2008 - 18:40 #4
nope, airport express kan kun streame lyd
Avatar billede twotimes Nybegynder
31. maj 2008 - 18:40 #5
har hørt nogl rygter om at man måske kan med en ps3, men han ikke kunnet finde nogen helt klar konklusion på nettet....
Avatar billede twotimes Nybegynder
20. august 2008 - 11:52 #6
Har så købt en ps3, og den kan man streame til via medieservere....
Avatar billede twotimes Nybegynder
20. august 2008 - 11:53 #7
lukker