Avatar billede hc-riis Nybegynder
25. maj 2008 - 20:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilgå SVN repository fra nettet ?

Hej Eksperter

Ved ikke om dette er rette kategori, men jeg prøver.

Forsøger at opsætte versionsstyring på min computer, og har også lavet en lokal "server". Serveren er lavet via Visual SVN server

Denne server kan jeg tilgå gennem addressen: https://computernavn:8443/svn/repos.

Dette er fint, men hvordan tilgår jeg /opdaterer jeg når jeg ikke er på eget net ? Eller hvis andre udfra skal tilgå serveren ?

På forhånd tak.

//HC
Avatar billede hc-riis Nybegynder
25. maj 2008 - 21:00 #1
Har nu fundet ud af, at sætter jeg computeren direkte til routeren og ikke via trådløs - så virker det fint :S
Avatar billede leif Seniormester
25. maj 2008 - 21:35 #2
Har du router så skal du vel blot lave NAT eller lign. for at porten er åben udefra.
Avatar billede hc-riis Nybegynder
27. maj 2008 - 10:33 #3
Forsøgte med NAT på den trådløse router, men uden held. Istedet slog jeg automatisk udeling af IP fra og nu virker det :)
Avatar billede hc-riis Nybegynder
05. august 2010 - 11:33 #4
.