Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2008 - 23:26 Der er 5 kommentarer

Vurdering af design af musik side

Hej alle eksperter!:D

Jeg er lige startet på et nyt design til min side. (som jeg aldrig får lavet færdig:D) men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad I synes..

http://projektlovemusic.dk/nw.html

Mvh.
Leo
Avatar billede olebole Juniormester
25. maj 2008 - 00:35 #1
<ole>

1) Jeg er helt sikker på, du ikke vil vide, hvad jeg synes om 'designet'!

2) Hvad er det, du har lavet? Det har absolut intet med en webside at gøre. Websider skrives i HTML ... og det er din kode lysår fra at kunne kaldes!

/mvh
</bole>
Avatar billede w13 Novice
25. maj 2008 - 01:04 #2
Jeg tror, der er sket et eller andet, siden jeg så den tidligere. Den er vist flyttet til http://projektlovemusic.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2008 - 13:48 #3
Ole, hvad synes du? Hvis det bare var et billede og du ikke kunne se HTML'en hvad ville du så synes.

PS. Siden er rykket til w13's link:-)
Avatar billede tolderberg Nybegynder
29. maj 2008 - 22:49 #4
Hej Leo

Det er for underligt...:-)
Lav et indlæg når du har noget der ligner et køreklart projekt

/TB
Avatar billede mclemens Nybegynder
05. juni 2008 - 22:53 #5
1) Der er sket en fremgang siden html, css og asp artiklerne
du skrev, dog bør du nok kigge på at få siden valideret ...
xhtml, hvis man "kører" det, bør ikke indeholde markup fejl.

2) Designet føler jeg ikke rigtig kan kaldes et færdigt
design. M.h.t. top banneret føler jeg at den grønne farve
skriger på en måde og at menupunkterne bør være adskilt ovre
i den højre (p.t. hvide sektion som måske bør være en anden
farve end hvid ? - meget lysegrå med knapper og så login felt
mere øverst højre hjørne) - føler jeg umiddelbart, men hvordan
det så bliver ved jeg ikke.

På en måde føler jeg at siden mangler farve måske
kan body {background-color:rgb(33,93,43);} samt en
fjernelse af det hvide i baggrunden hjælpe på det.
- Men der mangler stadig en form for indhold før
jeg kan vurdere designet som sådan ...