Avatar billede tracpod Nybegynder
22. maj 2008 - 13:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Compaq Evo T20. Reset af Admin Password.

Er der nogen Som ved hvordan man gør overstående da vi har et par Gamle avo T20ér stående som vi skal til at bruge et par steder. men der er ingen som kan huske Admin Passwordet. !
Findes der er en HardWare Metode til at Master Resettet det hele.
Avatar billede misterthin Nybegynder
23. maj 2008 - 10:17 #1
standard password er "Administrator" jvf nedenstående . Hvis det er ændret skal man "reflashe" kassen  jvf nedenstående

Unlock Your Evo
When the Evo boots up from factory firmware, it starts Windows in an unprivileged mode. To gain a few more privileges, press the following five keys, one at a time, in order: Tab, Home, End, Left Arrow, Right Arrow. Give "Administrator" as both the (case-sensitive) username and password, then select "Logout" from the Windows Menu. Logging in again should give you more privileges--like access to the Windows Control Panel to experiment with video resolution.

If this doesn't work, you may have to re-initialize your device to its factory default settings by "flashing" it with a copy of standard firmware available for download from the manufacturer.
Avatar billede misterthin Nybegynder
23. maj 2008 - 10:17 #2
ovenståeende skulle gerne betragtes som svar :-)
Avatar billede tracpod Nybegynder
23. maj 2008 - 11:27 #3
Det Kan du tro det Det virker fint. mange tak for hjælpen ;-)
Avatar billede misterthin Nybegynder
28. september 2008 - 13:06 #4
hvor bliver så mine point af hva ?
Avatar billede tracpod Nybegynder
29. september 2008 - 13:39 #5
Ups Beklager troet jeg havet fået give dig Poing. Men slf skal du da have dem. så værsågo her er de så dog noget forsinket ;-)