Avatar billede roz Nybegynder
22. maj 2008 - 11:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

iMac graffikkort - PRO eller XT?

Hejsa,

jeg købte for et halvt års tid siden en 24" iMac gennem tdc's medarbejder tilbud.

Jeg har i længere tid kørt både Leopard og XP på den ved brug af bootcamp uden problemer men nu da Age of Conan kom ud begyndte jeg at få lidt grafik problemer mht. ydelse osv.

Så tænkte jeg ville prøve at opgradere driveren til grafik kortet - men kan simpelthen ikke finde ud af om det er et Radeon HD 2600 PRO eller XT der sidder i :S Folk rundt omkring på internettet har mange forskellige meninger, nogle påstår endda det er et Mobility kort der sidder i.

Så jeg tænkte om der var en måde at tjekke det på? Evt. noget software man kan køre der tjekker det eller om der er nogen der simpelthen ved det?

Skal siges det er 2007 versionen af iMac (24", 2.4gHz dual core) - altså ikke den der findes i apple store længere.
Avatar billede ciscodk Nybegynder
24. maj 2008 - 21:03 #1
Har du set i systemoplysningerne?

ÆBLE i Finder-menuen - Om denne Mac - Flere oplysninger - klik på "Grafik/skærme"

/allan
Avatar billede egonspock Seniormester
27. maj 2008 - 00:48 #2
Mactracker fra
http://www.mactracker.ca/
plejer at give rimeligt gode oplysninger. Men mon ikke man kan finde ud af det ved måske at google det, der står under Grafik/skærme, som ciscodk foreslår?