Avatar billede pureshit Nybegynder
21. maj 2008 - 22:11 Der er 1 kommentar

Spørgsmål til nykøbt "dyr" Samson Q1U USB mikrofon

Er det ikke muligt at få lyden til at løbe direkte gennem computeren og ud af højtalerne? Som det ser ud nu, kan jeg kun optage, og så afspille hvad jeg har indspillet
Avatar billede mash Mester
21. maj 2008 - 22:55 #1
jo det er muligt, i lyd mixer på computeren skal du i "indstillinger"-->"egenskaber" finde "microfon" og sætte et flueben foran.

så kommer der en microfon skyder frem i mixer hvor du kan slå til/fra og indstille lydstyrke.