Avatar billede fransen Nybegynder
21. maj 2008 - 21:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Live messenger - problemer med installation

jeg har problemer med installationa af live messenger 8.1 på min slåplinter-nyinstallerede XP prof. SP3

får meldingen:
"sorry, we couldn't install these programs" og bliver tilbudt at prøve senere.

dette gælder både indstillings-assistent og messenger
Avatar billede egzonrh Nybegynder
21. maj 2008 - 22:26 #1
Hvorfor downloader & installere du ikke Windows Live Messenger 8.5?

Det er en nyer version, som måske virker.
Avatar billede fransen Nybegynder
21. maj 2008 - 23:12 #2
det var windows update der var i kludder - fixet med 'Dial-a-fix-v0.60.0.24' som cleaner totalt