Avatar billede lajer Nybegynder
21. maj 2008 - 15:32 Der er 3 kommentarer

PC til Sony Bravia 40" (KDL-40W2000)

Hej

Jeg skal have sat en PC til et Sony Bravia 40" (KDL-40W2000).

Men er blevet godt og grundig fortvivlet. Jeg har nu haft intet mindre end 3 forskellige mediacentre (med både NVidia og ATI grafik kort) sat til, samt 2 laptops (en ferrari 4005 og en jeg ikke huske mere info om).

Fælles for dem alle sammen er, at jeg ikke kan få vist den opløsning der skulle passe til dette fjernsyn.

Jeg har forsøgt med at tilslutte dem alle via VGA (som brugsanvisningen siger at man skal når det er fra PC) - og jeg har forsøgt med alverdens DVI -> HDMI kabler.

Ingenting har virket. Nogen der har nogle gode idéer?

Kan det eventuelt være fjernsynet? Måske bare en indstilling jeg overser??

På forhånd tak
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
21. maj 2008 - 19:41 #1
KDL-40W2000 er et full hd fjernsyn, så du bør vælge full hd opløsning (1920 x 1080)

er det den opløsning du ikke kan få frem?
Avatar billede lajer Nybegynder
22. maj 2008 - 09:53 #2
Manualen siger at når der sættes en PC til, så skal den kører med 1366x768. Men alt andet lige, så har jeg forsøgt med både 1920x1080 og 1366x768. Ingen af disse opløsninger kan dog vælges.

Jeg har også forsøgt med forskelligt software, der skulle tvinge en given opløsning frem, men igen uden held :-(
Avatar billede tosa Nybegynder
31. maj 2008 - 01:28 #3
hvordan ser billedet ud på dit TV?