Avatar billede ronniwenzell Nybegynder
21. maj 2008 - 13:51 Der er 2 kommentarer

Få hardware med netværksstik til at blive trådløst (eks printer)

Kære eksperter.

Jeg har en lyd-mixer, som jeg kan styre fra min bærbar med netværkskabel. Det vil jeg gerne gøre trådløst.

Jeg formoder, det må være det samme som kommunikationen mellem en bærbar og en netværksprinter, der gøres trådløs.

Hvad for hardware leder jeg efter? Jeg har svært ved at overskue dette.

En ven har givet mig en "LINKSYS Wireless-B Ethernet Bridge WET11 v.2", men jeg ved ikke om det er en sådan jeg skal bruge. I så fald, kan jeg ikke finde ud af at opsætte den.

Hjælp! :-(
Avatar billede sleeper Nybegynder
21. maj 2008 - 18:29 #1
Hvis du kan fange din lyd-mixer igennem din normale router, vil du også kunne fange den igennem en bridge.
Avatar billede ronniwenzell Nybegynder
21. maj 2008 - 19:49 #2
Men jeg går ikke engang gennem en router. Jeg sætter bare et kabel imellem mixeren og computeren, og så snakker de sammen ...(?)