Avatar billede groop Nybegynder
19. maj 2008 - 22:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Leder efter en Sang

Hej.

Dele af teksten: Should I stay or should I just keep chasing rainbows.
Det er i hvert fald noget med "chasing rainbows" men kan ikke finde ud af hvad den hedder.
Den er med i en reklame i tv for tiden.
Any takers?
Avatar billede kabbak Professor
19. maj 2008 - 23:29 #1
Avatar billede norbert_ Nybegynder
19. maj 2008 - 23:35 #2
Avatar billede groop Nybegynder
20. maj 2008 - 00:47 #3
Jeg har søgt på youtube og på google men har ikke været i stand til at finde den.
Må nok høre den i reklamen en gang til. Havde bare tv'et kværnede i baggruden så jeg ved ikke engang hvilken reklame det var den var med i. :)
Avatar billede groop Nybegynder
20. maj 2008 - 00:54 #4
Hehe det var ikke rainbows men pavements :)

Chasing Pavements - Adele

Måske med en anden sanger men det er i hvert fald den. Tak fordi I forsøgte.
Avatar billede groop Nybegynder
16. august 2008 - 14:49 #5
Lukker