Avatar billede polles-ven Nybegynder
16. maj 2008 - 22:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

windows vil genstarte efter opdatering

men det kommer igen efter at jeg har genstartet

hvad kan der være galt
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2008 - 22:51 #1
Det kommer igen fordi du har smidt diesel på din cykel der kører på rugbrød....

Hvad vil du have vi skal svare?

Præciser lige problemet :)
Avatar billede polles-ven Nybegynder
16. maj 2008 - 22:56 #2
efter at jeg har hentet en opdatering fra microsoft vil pcen genstarte den skriver at den skal genstarte inden den er opdateret
Men når jeg har genstartet kommer det bare frem igen at den skal genstarte inden den er opdateret
hvis jeg ikke går noget kommer der på et tidspunkt et vindue frem med at den genstarter efter 5 min
Avatar billede polles-ven Nybegynder
01. august 2012 - 18:16 #4
lukket